Poskytujete záruku na vámi postavené nemovitosti? Skýtá záruka nějaká úskalí?
GARTAL poskytuje standardní záruční dobu v délce 24 měsíců od převzetí nemovitosti. Jako kupující tím nejste na záruční době kráceni o dobu, po kterou trvá kolaudační řízení. Vybavení bytu je kryto zárukou poskytovanou jejich dodavateli....
Jak je to se zasmluvněním? Jaký typ smlouvy podepisujeme?
S klientem uzavíráme takový typ smlouvy odpovídající dané fázi realizace projektu, tj. v počátku smlouvu o rezervaci nemovitosti, následně smlouvu o smlouvě budoucí kupní a stran realizace vlastního nabytí nemovitosti do vlastnictví klienta, závěrem kupní...
Mám zájem o vámi nabízenou nemovitost. Jak se s vámi mohu zkontaktovat?
Obchodní tým je Vám k dispozici každý pracovní den od 9:00 do 18:00. Prohlídku kterékoli nabízené nemovitosti je možné si dohodnout telefonicky, nebo nás můžete navštívit osobně v našem klientském centru na adrese Kovářská 5, 190...
V čem jsou specifické ubytovací jednotky a ateliéry?
Ateliéry jsou kategorie nebytových jednotek, které mají všechny náležitosti bytu, tj. sociální příslušenství, kuchyňský kout, ale z hygienických důvodů (hlukové limity, míra osvětlení) nemohou být zkolaudovány jako byty, nýbrž pouze jako jiné nebytové prostory -...
Ne, zájemce si může vybranou nemovitost nezávazně rezervovat po dobu 2 dnů, a to ústně, telefonicky nebo emailem po absolvované prohlídce nemovitosti či schůzce s naším zástupcem, aniž by musel složit jakýkoli rezervační poplatek, smluvní jistinu nebo zálohu z kupní ceny. Po uplynutí rezervační doby, dojde k uzavření písemné smlouvy nebo je nezávazná rezervace zrušena.
Oblíbené